zaterdag 29 december 2007

Arno gaat naar de Duiveltjes 2A

Hallo Arno,

Voor eerst wens ik u en uw familie een zalig kerstfeest en gelukkig nieuwjaar toe.Ten tweede bedank ik u voor het afgelopen half jaar dat je deel uit maakte van de Duiveltjes 2B. Want vanaf volgende jaar 2008 zal je trainen en spelen bij de A-ploeg van Kim. Wilt dus zeggen dat voor u de trainingen aanvangen op woensdag 2 januari 2008 op den Hagaard. Veel succes in het nieuwe jaar en we zien elkaar nog wel op de trainingen.

Mvg,ChrisTrainer Duiveltjes 2BTempo Overijse

------------------------------------------------------------------------------------

Hoi iedereen,

Vooreerst mijn beste wensen voor het nieuwe jaar en dat we nog vele sportieve hoogtepunten mogen kennen. Ik wil ook Victor, Arno en Loïc welkom heten in onze ploeg. Nu zaterdag 5/01 spelen we thuis tegen Union, om 9.30. Afspraak dus om 8.45 op de hagaard zelf. Ik zal zelf voor de sandwiches zorgen.

Met vriendelijke groeten, Kim

Geen opmerkingen: